ПОЛОЖЕННЯ
ПРО МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ.
Підрозділ шкільної системи управління виховним
процесом, який координує науково – методичну та організаційну роботу класних
керівників.
Основні
завдання методичного об’єднання класних керівників.
1.Підвищення
теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань
психології та педагогіки.
2.Забезпечення
реалізації єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів.
3.Озброєння
класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями щодо форм і
методів роботи.
4.Координація
планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних
керівників.
5.
Вивчення, узагальнення та використання прогресивного педагогічного досвіду роботи
класних керівників.
6.Сприяння створенню й розвитку системи
виховної роботи класних керівників.
Функції
методичного об'єднання класних керівників.
Методичне об’єднання класних керівників:
1.Організовує
колективне планування й колективний аналіз діяльності класних колективів.
2.Координує
виховну діяльність класних колективів та організовує їхню взаємодію в
педагогічному процесі
3.Визначає та узгоджує принципи виховання та
соціалізації учнів.
4.Організовує
вивчення та застосування класними керівниками сучасних технологій виховання,
форм і методів виховної роботи.
5.Здійснює
обговорення соціально-педагогічних програм класних керівників і творчих груп
педагогів, матеріалів узагальнення передового педагогічного досвіду роботи
класного керівника.
6.Оцінює
роботу членів об’єднання, подає адміністрації школи пропозиції щодо заохочення
найкращих класних керівників.
Документація
методичного об’єднання класних керівників.
1.
Звіт про виконану роботу за минулий навчальний рік.
2.Список
членів методичного об’єднання класних керівників.
3.Річний
план роботи методичного об’єднання.
4.Протоколи
засідання методичного об’єднання класних керівників. 5.Аналітичні матеріали за
підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії
довідок, наказів)
6.
План роботи творчих груп.
7.Теоретичні
та практичні розробки з проблемних тем творчих груп.
8.Інструктивно-методичні документи щодо виховної діяльності в класних колективах
і діяльності класних керівників.
9.
Матеріали «методичної скарбнички класного керівника»
ФУНКЦІОНАЛЬНІ
ОБОВ’ЯЗКИ КЕРІВНИКА МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ.
Керівник
методичного об’єднання класних керівників
1.Відповідає
за:
- планування, підготовку, здійснення та
аналізу діяльності методичного об’єднання;
- поповнення «методичної скарбнички класного
керівника»;
- своєчасне впорядкування документації щодо
роботи об’єднання та проведених заходів.
2.Разом
із адміністрацією школи стежить за:
-
дотриманням принципів організації виховного процесу;
-
виконанням класними керівниками їхніх функціональних обов’язків;
-
підвищенням науково-методичного рівня виховної роботи;
- вдосконаленням психолого-педагогічної
підготовки класних керівників.
3.
Організовує:
-
взаємодію класних керівників – членів м/о між собою та з іншими структурними
підрозділами школи;
- відкриті заходи, семінари, конференції тощо;
- вивчення, узагальнення та використання в
практиці прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників;
-
консультації з питань виховної роботи.
4.Координує
планування, організацію та педагогічний аналіз виховних заходів класних
керівників.
5.Сприяє
створенню та розвитку системи виховної роботи класних колективів.
6.Керує
діяльністю творчих груп класних керівників.
Засідання м/о класних керівників 4-5 разів на
рік:
перше (організаційне) – у вересні, інші – 2
рази на семестр. План роботи м/о затверджується на першому засіданні.
Управління плануванням та організацією діяльності м/о здійснює заступник
директора школи з виховної роботи.
СТРУКТУРА
ПЛАНУ РОБОТИ М/О КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ.
1.Аналіз соціально-педагогічної ситуації
розвитку учнів та роботи м/о класних керівників в попередньому навчальному
році.
2.Педагогічні завдання об’єднання.
3.Календарний
план роботи м/о, який включає:
- план засідань м/о;
- графік відкритих заходів у класах;
4.Підвищення
рівня фахової майстерності класних керівників:
- самоосвіта класних керівників;
- підготовка класними керівниками творчих
робіт, виступів, доповідей;
5.Вивчення та узагальнення педагогічного
досвіду роботи класних керівників.
Завдання
методичного об’єднання класних керівників
1. Підвищення теоретичного,
науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань педагогіки і
психології;
2.
Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання культури
спілкування, рівня вихованості учнів школи та соціалізації учнів;
3.
Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних
форм і методів роботи;
4.
Підвищення педмайстерності класних керівників через взаємовідвідування виховних
заходів
5.
Вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду
роботи класних керівників.
6.
Проведення рейтингової системи роботи класних керівників під час організації
виховного процесу.
7. Координування планування, організації та
педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів
8.
Сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
9.
Пропагувати творчі доробки виховних заходів на сторінках фахових видань.
Прогнозований
результат методичного об’єднання
класних керівників
1.
Високий теоретичний, науково-методичний рівень класних керівників з питань
педагогіки і психології.
2.
Виховання культури спілкування та рівня вихованості учнів школи.
3. Оволодіння класними керівниками
сучасними виховними технологіями, формами і методами роботи.
4. Використання проектних технологій у
виховній роботі класних керівників.
5.
Впровадження проектів з правової освіти та національно-патріотичного виховання в
учнівських колективах
6.
Активна участь класних керівників щодо реалізації в практику виховної роботи
школи проектів учнівського самоврядування
7.
За результатами рейтингової системи роботи класних керівників під час організації
виховного процесу визначити переможців конкурсу«Клас року».
8.
Друк кращих творчих доробок виховних заходів на сторінках фахових видань.
Функції
методичного об'єднання класних керівників:
організує
колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;
оцінює
роботу членів об'єднання, клопочеться перед адміністрацією школи про заохочення класних
керівників;
обговорює соціально-педагогічні програми класних
керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення передового
досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;
організує
вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання,
форм і методів виховної роботи;
планує
і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;
координує
виховну діяльність класних колективів та організовує їхню взаємодію в
педагогічному процесі.